15 Temmuz 2009 Çarşamba

Hüseyin Çimşir’e Açık Mektup





Aslında böyle bir yazıyı yazmayı aklımın ucundan dahi geçirmiyordum. Yalnız yazımın öznesindeki şahsın adeta şirazesi kaydığı için bu yazıyı hak ettiğini düşünüyorum. Sayın Hüseyin Çimşir bu yazı seninle bir Trabzonspor taraftarı arasında tüm kartların ortaya dökülme yazısıdır. İnternette spor dünyasını ve de özellikle kendi hakkında yazılanları takip ettiğini bildiğim için her şey ortaya dökülsün istiyorum burada.

Hüseyin Çimşir, sen ne olursan ol sakın ola seni bugünlere hak etmediğin halde getirmiş camiana ters düşme. Unutma ki tilkinin dönüp dolaşıp geleceği yer kürkçü dükkanıdır. Senin kürkçü dükkanın ise Trabzon şehridir. Trabzon şehri ise Trabzonspordur.

Bu camia seni kaptan dahi yaptı. Peki soruyorum sana sen kaptan olabildin mi? Bir arkadaşımın söylediği gibi Küçük Emrah bakışlarından mı ibaret sanıyordun kaptanlığı? Hakemlere böyle bakarsam acırlar diye mi düşündün acaba? Tüm geçmişini bir kenara koy geçen sezonun ikinci yarısında göstermiş olduğun kasti düşük performansın ( gerçi yüksek performansını görme şerefine erişemedik ama hata yapmadığın her maç bizim için ,iyi oynamıştın demekti) hesabını huzur-u mahşerde nasıl vereceksin? Senin kalemşörlerin pek boldur bu sanal dünyada. Saçma sapan argümanlarla seni savunup durdular yıllarca.( O gariplerime de bu eziyeti çektirdiğin için hesap vereceksin ama ben sevgililerin arasına girmem :) ) Şimdi senin o kalemşörlerin bana bu iddianın kanıtı nedir diye sorabilirler. Hiç muhatap olmadan ben o kanıtı sunayım onlara.(Zira söz konusu sen olunca akılları başlarından çıkıp spastikçe davranıyorlar ) Geçen sezonun ikinci yarısındaki Ankaraspor maçı ile Ersun Yanal’ın kulübü bıraktığı Sivas maçına kadar olan arada göstermiş olduğun performans ile Ersun Yanal gittikten sonra gösterdiğin performans farkını karşılaştıran her akıl sahibi girmiş olduğun ihaneti anlamakta güçlük çekmez. Bu basit bir hoca değişikliği ile açıklanamaz. Sen kaptanı olduğun ve 25 yıldır şampiyonluk hasreti çeken bir camiaya ihanet ettin.

Sahi Hüseyin sen Trabzonspor camiası içinde Ersun Yanal’a muhalif olan önemli bir değeri! ile dönem dönem bazı futbolcu arkadaşlarını alarak art niyet timsali toplantılara katıldın mı?

Her şey ortaya dökülecek diyorum ya cidden dökülecek. Basında sen veya menejerlerin tarafından yaptırılan yalan transfer haberlerini bizler yemedik. Sen çok iyi biliyorsun ki bırak yurt dışını şu anda transfer olduğun takımda dahi 3 maç peş peşe oynayamayacaksın. Yakıştı mı kendine haksızlık yaptığını iddia ettiğin takıma Ali Cengiz oyunu yapmak.

Gelelim bu yazıyı yazmama esas sebep teşkil eden garabetle yüklü olan açıklamana. Kalemşörlerin hep bu camianın sana haksızlık yaptığı şeklinde ifadelerle seni savunup durdular uzun süredir. Bursaspor’a transfer olabilirsin. Bu senin için profesyonel hayatının bir parçası ama sen iki ay öncesine kadar Trabzonspor kaptanı olan bir Trabzonlu olarak Bursaspor taraftarına yalakalık yapamazsın. Ya seni savunan kalemşörlerin argümanları baştan aşağı yalan ya da sen 9 yıl futbol oynadığın bir camianın büyüklüğünü fark edemeyecek kadar düşük kapasiteli bir insansın. Bursaspor taraftarına yaranmak için o ateşli taraftar için Bursaspor’a geldim diyecek kadar şark kurnazısın ama Trabzon’a bir gün döneceğini hatırlamayacak kadar da şuur yoksunu. Bursasporlu kardeşlerimiz beni yanlış anlayabilirler. Bu yazı Hüseyin ve benim aramda. Başka kişi ve kurumlarla alakası yoktur.

Hüseyin Çimşir , senin için şu anda en manalı söz nedir biliyor musun? Birilerinin kuyusu kazarsan başka birileri gelir senin kuyunu kazar. Geçmiş olsun ava giderken avlandın...

0 yorum: