9 Mart 2010 Salı

Yönetememe Becerisi Yüksek Olanlar




Türk futbolu cumartesi gününden beri Diyarbakırspor-Bursaspor odaklı bir tartışmanın içinde ne yazık ki.Trabzonspor kulübünün hiç alakası olmadığı bu olaya taraf olması müthiş bir yöneticilik kabiliyeti gerektiriyordu. Sağolsun sayın başkanımız Sadri Şener ve yöneticimiz Hasan Yener yüksek yöneticilik kabiliyetlerini göstererek olaya Trabzonspor'u da müdahil ettiler.Yönetememe hususundaki becerilerini ısrarla sergilemeye devam ettiklerini tüm Türkiye'ye gösterme ihtiyacı hissettiler anlaşılan.

İki kulübün arasındaki olaya karışıp bir tarafı suçlu bulmak görevi Trabzonspor yöneticilerinin değildir. Bu TFF'nin görevidir. Sayın başkan önce kendi görevlerini yerine getirsin daha sonra üstüne vazife olmayan görevlere kendisini adasın.Bu hareketiyle kendisini küçük düşürdü yetmedi Trabzonspor başkanlık makamını küçük düşürdü yetmedi tüm Trabzonspor camiasını küçük düşürdü.

Bursaspor Sadri Şener'in ve Hasan Yener'in açıklamalarına çok sert bir cevap verdi. Ne yalan söyleyeyim hoşuma bile gitti çünkü haketmiştiler. Bu yapılan lüzumsuz açıklamaların önümüzdeki sezon Trabzonspor'a Bursa deplasmanında yol,su ve elektrik olarak dönmeyeceğini düşünmemiş anlaşılan sorumlu yöneticilerimiz. Türk futbolunda en azından ben futbolun güzelliklerini yazmak istiyorum ve benim gibi düşünen yığınla insan olduğunu biliyorum. Bu tür açıklamalar futboldaki şiddeti körükler. Sezonun ilk yarısında Bursadaki maçta Diyarbakırsporlulara PKK dışarı şeklinde tezahürat yapanların yaptıkları ile bu açıklamalar arasında bir fark yok.

Çok iyi biliyorum ki Bursaspor ile Trabzonspor arasındaki gerginlik ile beraber iki kulüp taraftarları arasında yeni kapışmalar kapıda. Hatta bu kapışmalar internet üzerinden başlamış bile olabilir yakında haberimiz olur. Bu konuda bir Trabzonsporlu olarak Bursaspor tarafına hak veriyorum.Başkanımız bizi haksız tarafa doğru çekti. Teşekkürler Sadri Şener!!!

Son olarak, Trabzonspor'u borç batağına sürükleyen, kulübün parasını menejerlere peşkeş çeken, Trabzonspor'un hakları için TFF'ye karşı üstünlüğünü kabul ettiremeyen ve daha bir sürü yapması gerekeni yapamayan Trabzonspor Yönetim Kurulu'nu kendi üzerine düşen görevleri yaparken görmek istediğimizi belirtmek istiyorum.

0 yorum: